Niektorý jedinci majú pocit , že kapitalizmus im dáva právo skákať obchodníkom pohlave. A na vianoce sú práve zlostnými a arogantnými ľudmi prepchaté ako santa clausov mech.
Ľudia majú pocit ,že keď si zaplatia za jednu službu,tak si automaticky možu uplatňovať aj iné služby.
Práve som dotelefonoval z jednou takou zákazničkov. Asi pred mesiacom si objednala nejaké spotrebiče do svojej novej kuchyne,ktorú ešte doteraz nemá. Keď si niekto niečo objedná ,spravidla do týždna mu to doručíme domov. Sklad je obmedzený tak zdržiavať niekomu v podstate už jeho tovar je služba naviac. No ale aj tak sa snažíme výjsť zo zákaznikom v ústrety. Keď sa z niekym dohodneme na začiatku ,že potrebuje o pár dni tovar podržať nemáme problém. Keď niekto hneď na začiatku povie ,že si pre tovar može prisť po mesiaci,ma hneď informaciu ,že po nejakom čase mu bude učtované skladné. Toto však nebol ten prípad. Asi pred mesiacom zakaznička prišla dostala zlavu.zaplatila tovar,nemala žiadne otazky. Za dva dni jej volám ,dohodnuť dopravu spotrebičov domov. Stále žiaden problém. Doprava dohodnutá na nasledujúci deň. Auto naložené a na ceste k zákaznikovy. Prichadza do predajne starší pán. Predstavuje sa ako zákazničkin otec. A žiada o zrušenie dopravy nakoľko ešte niečo nie je na dome dorobene. V poriadku aj napriek tomu ,že auto je na ceste rušíme dopravu . Z tým ,že sme sa dohodli ,že zákaznik zavolá koncom týždna. Jasne ,že nikto nezavolal. Po 3 týždnoch skladovania ich tovaru. Sa snažime týždeň dovolať zakazníčku. Telefón buď nedvíha alebo ho má vypnutý. Nechávame jej odkaz. Stále nič. Po vyše mesiaci. To jesť dnes sa jej konečne dovolávam. A rozhovor vyzerá takto
Dobrý deň , Gorenje Šipoš
Zakazníčka pri telefone.
Potrebujeme s vami dohodnúť dopravu .Nakoľko už mesiac máte u nás v sklade uložene veci.
Ona: Ja ich ešte nechcem.
Ja: V tom prípade budete musieť platiť skladne. Nakoľko nám váš tovar blokuje sklad a mesiac ho už skladujeme
Ona: To nie je mesiac,určite.
Ja: Vravim jej datúm platby.....nenechava ma ani dohovoriť
Ona: Ale ja som vás zákaznik,a nechala som u vas nemalu čiastku.
Ja: Pani ,ja vam ale vravím ,že v tom pripade budete musiet platit skladne.
Ona: Arogantne. To čo mate za služby,ja som váš zákaznik
Ja: Už nervy..... To ste už vravela. Ale nevravela ste že si budete u nás skladovať váš tovar vyše mesiaca. Navyše ste sa mali ozvať na konci týždna po tom čo ste zrušili dohodnutu dopravu. Neozvali ste sa 3 týždne. A my sa vám snažíme dovolať týždeň. Buď nezdvíhate alebo ste vypnutá. Nechali sme vám aj odkaz na odkazovej linke.
Ona: To sa ako správate ku mne.
Ja: Snažim sa vám vysvetliť ,že práve plánujeme dopravu a ,že pokiaľ ju teraz nedohodneme ,už vám týžden v kuse nebudeme volať ale naučtujeme skladne. A arogante sa správate vy. pani. Neplníte si dohody ,ktoré sme síce iba uste ,ale aj tak dohodli.
Ona: Budem sa stažovať.
Ja: Kľudne, Takže ,vyhovuje vam to zajtra o 11 ?
Ona: Vyhovuje,ale prineste mi to na inu adresu......
Takýto telefónov a stretnuti mam za týžden až až...A asi ich sem budem asi aj písať
T
Žiadne komentáre:
Zverejnenie komentára